tänker...

Jag tänker på att det är onödigt att stressa upp sig över andra människors tyckande och tänkande. Jag har tänkt på att jag gör det lite för ofta. Jag skulle vilja bli månadens arbetskamrat/kompis/fru eller nått liknande men jag tror inte jag är så snäll och hjälpsam. Jag försökte verkligen i tisdags, men nu har det gått bakåt då jag är sjuk - IGEN!

Men som sagt, jag tänker en hel det på det där med vad man ska, måste, bör och bokar in. Herre gud så upptagen man är jämt. Min almenacka är mitt liv, utan den överlever jag inte. DOCK har jag missat att det är föräldramöte för lilla dotterns dagis idag... Fast hon har ju inte börjat och ingen har ju egentligen sagt att vi skulle behöva komma så varför stressa upp sig över det? var lägger jag tid på att fundera över detta? Varför låtsas jag inte bara att det regnar och skiter i att dem har möte? Nä, jag ska veta och kunna och vilja allt. BLÄ! Det ska bli ett slut på detta! Min kära arbetskollega sa följande visa ord till mig igår: "Varje gång du tackar jag till någon annan, säger du nej till dig själv!". Det stämmer!! Åh vad det det värmer i hjärtat.

Nu ska jag inte tänka mer idag, nu ska jag sova och vila inför en toppenhelg med träning och mys och shopping!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0