sluttampen v.39

Jag växlar upp och kör på sluttampen av vecka 39, den hittills mest frustrerande veckan av dem alla både jobbmässigt och träningsmässigt. Är jag inte slut i kroppen så vill huvudet vill mer. Är jag slut i huvudet vill kroppen mer. Well, ikväll bjuder jag till BodyPump kvart över sju. Jag är lite spännd över resultatet av kvällens klass för jag har en smula träningsvärk i kroppen efter veckans åtagande, för lite sömn mm. Jag tänker mig att jag ska växlar upp träningen nästa vecka, mer löpning, hårdare styrketräning... Jag har en känsla av att vecka 40 kommer bli tuffare fysiskt, väldigt motiverande psykiskt! Vi får väl se! Kanske ska man blanda in en tränare och få lite "stryk"... Tål att tänkas på!

Åh en sak till, enligt vågen har jag nu -4,5kg. Kan inte fatta hur det kan stämma, men LYCKA är en känsla som infinner sig. Helt varm i kroppen och löjligt leende hela förmiddagen. Folk måtte tro jag är tokig, fast i ärlighetens namn har jag tivlat på att de där siffrorna någonsin ska kika fram så jag är UNDERBART glad. 5,5kg till åh det är nästan 10 veckor kvar till julafton. Åh så kul!!

Men nu laddar vi om för styrka ikväll, löpning och Stenmark imorgon samt HOTELLFRUKOST på lördag :-)

Kommentarer
Postat av: Terése

GRATTIS!! Så himla kul när man ser resultat. :) Måste säga att ni fått mig inspirerad att iaf äta med bättre mellanrum och skippa godiset lite oftare så det tackar jag för. :) Sen hänger jag inte på nån kilojakt men hoppas att det är ok. ;) Stor kram!

2010-09-30 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0