övergående...

Elakheten verkade försvinna i och med lite träning och lite mer träning. Jag känner mig till freds och ska jobba imorgon på morgonen så det ska bloggas lite och sen dyka ner i sängen. Jag ska från och med nu vara lite snällare, lite mer positiv så ni slipper höra en massa gnäll :-)

Kroppen är nu trött och smått förtvivlad över behandligen de senaste veckorna, men jag är ändå positivt överraskad att det inte har blivit större konflikter med familjen. Jag stretar på med allsköns träning och väljer dem nyttiga, sunda och fiberrika allternativen vid maten. Trött?! Jo, men vet ni... DET ÄR EN FANTASTIKS SKILLNAD! Jag tänkte på det idag när jag skuttade över brädan på EasyLine-passet, jag känner mig lättare i kroppen och mår så härligt bra. Känner mig ganska stark och nyttig :-) Nice!

Imorgon är det vägning... Spännande... Oroande måste jag säga. Well, jag uppdaterar Er imorgon efter lite träning.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0