önskar...

Jag önskar att jag kunde bli lite nöljd med livet osm det faktiskt är. Inte gå och fundera på hur det kunde vara om jag gjorde si eller så. Det är egentligen ett j-la skitsätt av mig att hålla på och fantisera om saker istället för att göra verklighet av dem.

I helgen ska jag göra verklighet av lite lugn och ro. Jag ska vila mig på hotell mellan fredag och lördag. Jag hoppas hitta ett mysigt SPA som mamma och jag kan dra på på lördagen och sen äta lite smaskig lunch, kanske göra stan och därefter åka hem. Hemma hoppas jag mina guldklimpar väntar på mig med lite mys. Det vore perfekt om helgen kunde gå i lugnet tecken för ajg känner mig verkligen uppjagad över alla grejer som ska fixas med och att jag lyckats missa skriva upp halva livet i kalendern så jag har ingen koll på vad som sker när...

I eftermiddag ska jag jobba, 2 timmars simskola, 1 timmes BodyStep och därefter är det städning som gäller. Om jag gillar mitt jobb? Jo, verkligen. Jag är så tacksam för att jag har möjlighet att träna och ha rolig tpå jobbet samt att det arbetar så himla mysiga jobbarkompisar på jobbet. Amazing!

Under veckan ska jag också utmana kroppen med en ny övning för rumpan, baksida lår, mage, spänst. Jag har som mål att komma lite högre över brädan i de hopp som vi gör, men då måste jag bli lite starkare i dem musklerna så min kära kollega och jag diskuterade igår och nu ska det bli en massa utfall på-och-ner på brädor. Jo, så är det... Mera muskler - högre över brädan!

Jag återkommer senare, nus ka det övas inför eftermiddagens pass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0