ihållande trend...

Slänger ni en tanke till valet? Nä, jag tänker på viktminskning, ryggont och arga barn. Jag har svårt för politik, intresserar mig föga... Kanske tyvärr, men för att påverka ordentligt bheöver man vara insatt åh jag tror inte det riktigt är min stil. Jag har åtminstone inte den tiden, just nu. Dock röstade jag, för den rätten måste man ju försöka behålla!

Nä, mitt ryggont håller i sig, det sträcket, värker och är allmänt j-vligt.

Min viktminskning ska jag ta lite mer exakta mått på under dagen, men den får vi väl hoppas är en ihållande trens, eller?

Mina två gryn har drabbats av obotlig arghet och surighet. Hela tiden är det något som ska skrikas om eller suras om. Grrr!! Jag blir en smula trött och irriterad, men vad ska man göra när det regnar och är tråkigt väder?

Idag ska vi försöka oss på att städa upp och höstpynt ute... Mamma kommer in till oss också samt att jag måste försöka fortsätta med BodyStepen så den sitter tills imorgon :-)

Vi hör under dagen goda vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0