i väntans tider...

Jag tyckte det var fantastikst jobbigt att vänta på mitt lilla guldgryn när hon skulle födas, men nu är väntan olidlig. Mina älskade vän är på BB och jag har väntat hela dagen på att få ett sms i telefonen om att bebisen har kommit och att allt är bra. Inget händer! Jag bli tokig och tankarna har redan snurrat iväg till de mest bisarra grejerna skulle kunna hända. Dock tog det LÅNG tid innan på prins kom åh ännu är våra vänner inte riktigt uppe i dem timmarna.

Den senaste timmen har jag mottagit ett antal SMS, men inte ett enda ljud om att H*N har tittat fram. Må Gud vara med och att allt går bra. Jag är en smula stressad och ängslig, nästan som om det vore jag själv. Nu är det dock lite värre, jag kan inget göra och jag vet ingenting. Det är skit!

Jag ska göra ett försök att sova, imorgon blir det mer träning! puss och god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0