en vanlig söndag med tankar...

Jag är en smula irriterad ikväll.
Jag somnade tidigt för min rygg värker som bara den.
Nu är jag vaken och vi ser på den i särklass mest sorgliga filmen någonsin. Jösses vad jag gråter - The Last Song

Imorgon är det måndag och jag ska fortsätta mitt tränande och dietande. Jag är SÅ sugen på att ta reda på hur det går med viktnedgången. Får jag tag på en våg imorgon ska jag se om jag kan väga mig - vill ni veta?
Ett måttband har jag i min låda i badrummet, det kan nog bli en och annan mätning också.

I reklamen som kommit idag såg jag två par superfina skor. Jag vill ha ett par UGGS, men dem är lite väl dyra förmin smak. Docks åg jag ett par som är lika snygga men billigare + ett par supersnygga andra stövlar. Mannen kanske kunde få sig ett par skor också... ja, vi får väl se!

Annars har jag funderat på en annan grej under dagen. Jag har ju just börjat jobba och är ganska stressad över en massa grejer på jobbet. Jag instruerar diverse pass och det tar sin lilla tid att öva in dessa samt att man ska hinna med att lära sig en hel del nya grejer när man börjar jobbaigen. I min omgivning finns det personer som har lite svårt att förstå att jag inte riktigt orkar med att göra, träffa och styra om enmassa grejer hela tiden. Jag behöver lite lugn och ro och jag jobbar frenetiskt för att hinna vara ledig då jag är ledig. Låter det konstigt? Jo, menjag har en smula konstigt jobb :-) Dock är det superkul och jag trivs som fisken i vattnet på jobbet. Men min fundering är varför man itne kan vara lite hjälpsam istället för att ge mig dåligt samvete för att man inte hinner träffas... Äh, skit i det egentligen, det får stå för dem. Jag orkar inte att andra har bekymmer över hur jag lever mitt liv. Det är ju trotts allt mitt liv :-D

Vad mer kan jag ha funderat på?

Jo, jag måste dela med mig av hur glad jag är inom mig då jag kämpar som en tok med maten och träningen. Antalet komplimanger som jag ahr fått blir jag aldrig någonsin trött på att höra. Åh igår fickjag en jättefin kjol som jag har haft på mig idag, det var super, super fin och jag känner mig snygg i den. Tjoho!!!!

Nu ska ni slippa mitt dravel. Imorgon återkommer jag efter en (förhoppningsvis) massage, lite konditionsträning och övande på mitt BodyStep-pass. Kanske kan jag komma med lite häftiga siffror - you never know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0