ego... I got a BIG Ego!

Ha ha, jo men i vissta fall kan det ju stämma mer än väl på mig. Jag sitter här hemma med min lilla rosa dator, i en jättesoffa med massa kuddar runt mig, mängder med filtar och CD:n i öronen för att lära in det sista på morgondagens nya BodyStep-pass... Låt nummer två heter Ego, väldigt rolig och bra.

Jag skulle behöva ha en veckas ledigt från min familj. Inte för att jag inte vill umgås med dem, utan för att få vara själv och hinna ifatt med alla grejer som ska göras hela tiden. Det är sjukt mycket att fixa med och jag har inte möjlighet till det utan att barnen blir lidande för detta. Ibland känner man sig som världen dåligaste mamma, sämsta fru och dessutom får man dåligt samvete mor jobbet och kunderna för att man inte hinner med allt man ska. Jobbet tycker man ska öva hemma, famiojen tycker man ska umgås och vem tror ni vinner? Nä, definitivt itne jobbet. Usch så det hafsas ihop med grejer, men i ärlighetens namn känns det ju inte som om betalningen för arbetsuppgifterna på något sätt får mig att vilja ta av min fritid mer än jag reda gör... Men den lilla grejern är att jag har prestatiosnångest och vet att imorogn kommer familjen få lida för min idioti att inte kunna släppa grejer. Så jag kommer öva, köra passet fler gånger för att det ska sitta för att sedan börja om med nästa pass till onsdag - DET TAR JU ALDRIG SLUT!!!!

Jag längtar efter att kunna njuta av min ledighet, inte behöva lägga den på jobbgrejer för att företaget ska sälja och få mer pengar - vart tog min vägen? Vem vädjade om min hälsa och mitt liv? Nä, jag skulle inte tro det!

Nu ska jag ta min stenåldersCDspelare och lägga mig i sängen för att mata in 2 låtar step till innan det är dax att sova. Imorgn är det premiär för BS81 åh jag har målat mina naglar CHOCKROSA, tvättat glitterkjolen och ska pynta håret med en fin liten tofs. Jepp så ligger det till här....

Kommentarer
Postat av: Tree Artwork

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-01-23 @ 13:08:10
URL: http://tree-artwork.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0