Efter lugnet kommer Mia...

Igår gjorde jag min kroppen stor tjänst och plågade den igenom diverse fysiska aktiviteter. Idag skulle bli en vilodag med stora mått mäta. Dagen startade med en ljuvlig svmorgon, som man som småbarnsförälder är sällan får. Ljuvligt! Jag fick lite brottom då jag märkte tiden sprungit iväg för mig och drog fram mina i sommar inköpta blå chinos. Märk min förvåning när de hänger riktigt löst... Tänkas att träning och god kosthållning kan göra underväérk flr kroppen.

Efter ett sällsamt lugn beger jag mig för att fiska upp två morgonpigga brudar, käka en fin frulle med min god Mija innan vi ska göra ett ryck i hennes garderober. Märk ord, det är fler än EN! Efter dryga 60 minuters röjande täck lägenhetsgolvet av en ny matta i diverse färglada färger, jag har sällan sett så mycket kläder. Jösses så roligt och vilka skatter min vän har hittat i sina gömmor.

IKEA-shopping för lite förvaringsgrejer, ommöblering av garderober, montering av korgar, skruvande i garderober, ihopvikning, upplockning... You name it, we done it! Men j-la vad fint det blir.

Min kropp värker av slitandet och jag vill våga mig på att säga att det är ett litet ryggskott som kryper i fagorna. Illa, jag vet! Jag ska upp och köra vattengympa med tanterna och farbröderna imorgon... Känner jag mig laddad - nä inte särskilt. Trött? Nä, inte det heller. Lite sliten, men framför allt värker ryggen som jagv et inte vad.

Imorgon är det endas 97 dagar till jul och ni vet vad som föjer i fotspåren...

Nattis!!

Kommentarer
Postat av: lifeofm.blogg.se

Ja herre jesus, sällan har röjning varit så roligt som i ditt aällskap going.

2010-09-19 @ 11:10:32
URL: http://mija - fat blondie goes fit.. ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0