bad, I bad...

Usch så dåligt det gick på dagen BAS-pass. Mitt första som aerobic-instruktör och jag skäms för hur illa jag skötte min syssla. Nu hoppas jag att det ska gå att öva upp förmågan att förklara på ett tydligt sätt och att jag ska kunna stegen bättre nästa gång.

Det gör liksom lite ont i magen över hur dåligt det gick. Sånt där som inte riktigt vill släppa. Och nästa vecka kommer jag förmodligen ha minst lika ont i magen. Man kan kalla det vad man vill, men jag hade tydligen inte övat tillräckligt - BLÄ! Säger vi till det!!!

En sån där olustig känsla ligger i magen... Fy, sånt gör mig så orolig! Imorgon får det bli minst 2 timmar BAS-övande om det ska gå vägen. Innan det ska Noomi och jag på sångstund, sen får det bli tränign för hela slanten. Uppenbarligen behöver jag det i MASSOR :-(

Nu = återgå till arbetandet... Med klump i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0