100 dagar = -10kg

Om 100 dagar är det julafton och jag har nu gjort kanske det mest korkade i hela mitt liv. Jag har offentlig-gjort att jag nu satsar hårt på att dieta och träna ner mig 10 kg. det går i och för sig ganska bra just nu, vågen visade mig glada nyheter sist men jag får nog lov att säga att det kommer bli hårt ju närmre pepparkaksbak och lussebullar vi kommer. Nu är det karaktärern som ska testas, fet som ska brännas och vilka MUSKLER jag ska visa er när vi kommer till jul. Det blir min julklapp till er kära läsare, jag ska fota en grym biceps och ett par fatntastiska axlar.

Upp ur soffan så kör vi, så det ryker!!! Alla har vi väl viljan att bli starkare, snyggare och hälsosammare!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har vi deffinitivt älskade vän!

2010-09-15 @ 22:08:55
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0