vad händer...

..en fredag då man startar 4 dagars ledigt?

Sonen sover länge, dottern vaknar ganska tidigt och vi kan inte sova om när det tystnar efter första vällingpausen.
Värre saker har hänt och nu är jag uppdaterad om stausen på min älskade man och han innebandy.
Jag har laddat mentalt för kroppkakor och kräftor, vilket ska intagas under dagen/kvällen
Nu ska jag mysa med svärisarna på vackra öland, där det bjuds på pannkakor till lunch och kroppisar till middag.
Mysa med barnen som jag saknar hela veckorna då jag jobbar.
Jag ska handla en fin marinblå tröja till kalaset imorgon.
Vila min kropp som protesterar mot behandligen den fått de senaste veckorna.
Japp, en SÅ bra dag kan man knappast ha om det inte vore fredag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0