tuff tisdag väntar prinsen

Imorgon är det dax för operation för lille prinsen. Halsmandlarna ska halveras och polypen (körteln bakom näsan) ska skrapas (det tror jag det är iaf.). En ganska enkel operation då man pratar med läkarna och bekanta vars barn som har opereras.

Jag är inte orolig för operationen i sig, jag är en smula nervös för sövningen. Eller kanske är der uppvaket... Sist lille plutten blev sövd fick dem ge honom lite morfin på uppvaket för han var så arg och ledsen. Imorgon hade Noomi-No och jag tänkt köpa en liten present till Viggo. tydligen ska det finnas något litet sjukhus-kit på IKEA i tyg, det vore perfekt till honom. Då kan han leka doktor med Noomi utan attd et är farligt, samt att det är bra anknytning till vad som händer. Vi har ju snackat mängder om doktorn och att han kommer ha lite ont i halsen och ska få äta glas på sjukhuset. idag bemöter inte mina idéer med goda toner från honom. Kanske är det skillnad när roliga papp är hemma...

Jag hoppas allt kommer gå fint, att lilla plutten fixar det och att vi sen ska få hem en pigg liten kille som inte snarkar och är snorig jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0