Tröttis

Efter en fantastiskt lyckad kväll i Halloweenanda är jag idag en smula trött och sliten. Öppen bar har aldrig någonsin varit nyttigt för vare sig levern eller huvudet... Men SÅ roligt vi har haft det :-) Det kan låta en smula sjukt, men vi laddar om för en repris den 29 oktober 2011. Innan blir det så klart en och annan fest, kanske kunde man tänka sig i februari ;-)

Annars har dagen gått i städandets tecken. Det är ju en smula rörigt hemma efter en sista vecka med MASSA stress över Halloweenpartyt. Jag försöker att ta det med ro och plockar sakta men säkert upp alla grejer. Det är liksom ett steg i taget, och förhoppningarna attt huvudet okar med en eller två timmar till. Jag måste sova, imorgon åker jag på simlärarutbildning och man gör nog inget superintryck på sina kurskamrater om man somnar innan lunchen varit.

Nu ska jag packa lite grejer som man kan tänkas behöva. Jag har inte en aning om vad som ska hända, men jag gissar att badkläder är att rekomendera. Handduk, varma kläder, schampo/balsam/tvål/borste, papper och penna... Vi får se om jag hittar något mer som kan vara "nödvändigt". Nu är det dax för lite kvällsmys med familjen, om mannen och jag håller oss vakna sittande i soffan med barnprogram på tv:n...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0