stolt kvinna going on 30

Japp, en mycket stolt kvinna har sprungit i 30 minuter åh vet i katten om det inte kan ha varit dryga 6 km som tillryggalagts... Dock var det tiden som var det viktiga, inte sträckan. Det känns faktiskt toppen i kroppen och knoppen. Kan itne fatta att jag ska fylla 30 om dryga 6 månader... Verkligeheten ska kanske komma ifatt denna 2-barnsmamman snart? Livet verkar ju lovande inför uppgraderingen av siffror. Kanske kunde jag komma upp i den där milen innan 30-strecket passeras... Bör ju inte vara omöjligt - för de är ju inget som är :-)

Jag blir så stolt över mina prestationer, osmjag själv ser som mindre, när andra relativt främmande människor vågar påpeka och berömma mig. Lite generande känns det att ens liv följs av flera ögon och att dessa ser mig i verkligheten och vågar sig fram för att prata, samtidigt är det ju nya steg i rätt riktning. Att livet ska njutas av och att man ska hjälpas åt för att komma framåt.

Älskade mannen är på väg hem, snart kliver han genom dörren och ska få sin försenade fördelsedagspresent. jag är nöjd över att jag hittade precis en sån han ville ha, en sån där svart fin stickad halskrage (eller vad det kallas). Han är svår att köpa presenter till mannen, om man inte ska köpa dyra tv-spel och liknande. Bonus för dagen är att mannen gjort mål i matchen han spelat och att laget vann med 10-7. Mycket BRA och framför allt superroligt!! Till kvällens ära är vi barnfria och ska umgås med våra älskade vänner och deras lilla son. Mat ska det bjudas på och en film hinner vi säkert med. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0