Stenmark, Brolle & Andreas Jonsson <3

Man blir lite kär av att gå på konsert. Det är konstigt, men jag får samma känsla varje gång jag står i ett hav av människor och ser på dessa fantastiskt begåvade personer som underhåller. Igår var det männens tur att underhålla 2200 pyntade kvinnor i diverse åldrar från 18 och upp.

Jag vill men att det är ett fantastiskt och underbart fenomen det där med Lady Night. Lite extra speciellt känns det att allt är rosa, lila, piffig toch tjejigt. Låtarna som sjungs är tjejiga, det pratas om hur fantastiska kvinor är och dessutom så hyllade man kvinnan genom en "STÄDDANS". UNDERBART!

Sannerligen måste dessa karlar hamnat i paradiset då alla dess kvinnor klappar, busvisslar, skriker, dansar och allmänt visar upp sina bättre (en del sina sämre) sidor. Hur kan man INTE vilja vara manlig artist på Ladys Night? Jag vet att om det hade varit tvärt om, då hade det kallats porr, horeri, slampigt och framförallt fruktansvärt ojämställt... Well, det spelar ingen roll att vi tittade på dessa män med en trånande blick och drack våra kylda drycker för en smula berusning. Släppte på bromsen och dansade loss. Skitkul, fantastiskt bra och SÅ snygga karlar.

Efter detta ska jag nu fundera lite på hur jag på något sätt ska komma över min förundran hur dem gör. Hur blev dem så fantastiska på att fånga in oss i sina varma ögon och totalt trollbinda oss i 2 timmar? Otroligt, åh jag skulle vilja kunna den magin för gud så fantastiskt det kunde vara att träna för en liknande instruktör...

Nu ska jag dra på mig träningskläder för en lite runda i spåret. Sen ska det städas, bakad lite fika till mannen som spelar match och tvättas en väl använd partykläning. En smula ensam känner jag mig, men Stenmark och Brolle får följa med ut i spåret... Kanske vill Andreas med också...

Dags att ladda! Imorgon jobb igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0