Positivitetstänkande

Jag ska börja vara lite mer positiv och framåt. Jag känner det blir lite mycket gnällmorsa över mig, åh ni måtte ju tro jag lever i någon form av misär. Nä, så är det faktiskt inte, däremot är jag duktig på att ta på mig lite för mycket vilket nog skapar lite gnällmorsa över mig.
Positivt och positivitet!
Kesella och keso!
Lax och kyckling!
Det blir minus på vågen och plus ¨på "glad-skalan".
Jodå, ett litet litet minus var det idag på vågen. SÅÅ glad blir jag!
Nya byxor köpte jag igår och kommentarerna har varit idelt positiva. Det gör mig helt varm!
Klippning av håret blev fin fint. Lite färg i så kommer det bli skitsnyggt! (Kvällen/nattens projekt)
Utöver detta längtar jag efter den fina röda klänningen som jag beställt och efter att få sätta upp håret i en läcker uppsättning. Underbart ska det bli att få vara lite smashing!
Jag har hunnit med att klippa mig, hämta en massa saker, ränna på stan en runda, äta en lite "nyttig" pizza och köra vwo. Nu ska det som skrivet innan, färgas håret och duschas. Mailas en lite grej till min kära vän Pierre och efter det ska vi strukturera upp morgondagens alla göromål.
Hoppas ni haft en underbar torsdag!
Kramar mina vänner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0