planering

Planering är A och O när man är med MAn, BARN och HUS. Defintivt om man är mig!
Planering är liksom det som får livet att fungera.
Planering är även det som får mig att göra spontana saker - som att fönstershoppa en tröja.
En Maringblå tröja, för jag har fått för mig att brunetter visst kan ha marinblått och även se HOT ut i det...
Well, jag kan ha fel - men det känns inte som så.
149:- på HM, ingen jätteaffär och jag ska göra verkligehet av min shoppoholics innan jobbet idag.
Planering är även det som tog familjen iväg till ATELJE SOFI för fotografering.
Jag har shoppat kläder, och verkligen planerat hur snygga och repektabla vi ska vara på familjekorten.
Hur det gick...?
Hmmm, fråga min 3-åring... Han har sannerligen samma svar på allt man frågar honom.
Jag skulle väl inte säga strålande, inte ens lysande eller något annat ord som beskriver en ljuspunkt.
Katastrof är nog mer sanningsenligt, men Sofi log och verkade mycket nöjd så vi får la se vad som händer...
Kanske blir det billigt, kanske blir det dyrt - det är det fina man vet liksom aldrig!
Planering var det ja!
Jo, planering är det som ska utsätta min arma och enligt min massör väldigt trötta rygg för dagen utmaning - SUPERSIMSKOLA och upplyftande, rolig och framför allt enkel BODYSTEP!
Har jag lagt ribban lågt?!
Okej, jag höje väl bräda-j*len också så ska ni få sepå åka.
Aldrig kommer det bli 31 stycken tjoande på passet, men vi hoppas på 31 stycken på passet :-)
Tänk om det blir fullt ikväll...
Tänk om det kommer en massa pojkar för att träna?
Ha ha, det ingår INTE  i min planering.
Dock ingår vit kjol, blå tröja, vit sporttop, LEENDE och fläta.
Nu planerar jag för mat, vila och sen JOBB!!

Take Care Babes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0