Ni läser för dåligt!

Det är helt dött här inte. Jag skriver och skriver och skriver, men inte en själ sitter vid någon datur under en filt och kurar för lite mysig läsning. Nä vet ni vad, nu får ni skärpa Er ;-)

Jag kurar under en filt med min lilla rosa dator och ska se The A-team... Fråga mig vad den handlar om för det vet jag inte. men det ska bli film och mys och lugnt.

För er som är intresserade har vi nu SVARTA NYA HÄNGRÄNNOR på huset - JIPPI!!

Imorgon är jag ledig, mannen är hemma också och kidzen lediga från dagis. Det kan tänkas bli en runda på stan eller IKEA under eftermiddagen, vi ska investera i grejer till vår tvättstuga. Nu ska den rustas upp med det senaste. Jag tror att RUSTA, ELGIGANTEN och MEDIA MARKT får sig ett besök också. Gud så roligt med lite ordning och reda.

Jag ska köpa mig en ny tvättkorg i mjukplast. Jag har en fin orange och det får nog bli ytterligare en. Superbra, mjuka, stapelbara, med handtag och finns i typ alla färger. Vi ska kolla upp det där med en ställning till maskinerna också, vore ju toppenbra med en skiva under torktummlaren så man har lite avlastning och kan via tvätten i tvättstugan. Ny diskho med underskåp som är som ett sopskåp för tvättsortering... Jag är lite facist när det gäller tvättsorteringen så jag tänkte det kanske skulle fungera... Ska iaf. kolla upp det. Och ett mindre skåp där vi kan ha hink och rengöringsmedel. Jag längtar!! Det kommer bli supersnyggt!!!

Nå, otålig man vill se film och mysa under filt = bloggpaus :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0