man får ibland rycket...

Ibland, eller ganska ofta får man rycket. Jag har väl ett sånt nu! Hur som helst skulle jag ha mina 4 dagars ledig och njuta av livet hemma med kidsen och mannen. Vet ni vad som händer? Jo, jag är den svaga människan och tackar jag till att jobba en lördag. En lördag som är en av mina fyra lediga dagar, en lördag då det är sol och en lördag då barnen och jag skulle mysa. Well, jag passar på att tjäna lite pengar så vi kan betala av den där bilen, soffan, tänderna eller något annat spännade som ligger för det.
Gnällig? Inte jag ;-) Jag är bara lite deppig över att det alltid är så fint väder när jag tänkte jobba för att göra en avbetalning. Det kommer sannerligen sluta med att jag kompar ut en massa sen :-)
Mina ryck kanske slutar med att vi är skuldfria nästa år till jul så när som CSN och HUS. Vore inte det fint så säg?!?! Mannen skulle iaf. tycka det, för det är sånt vi pratar om när vi vaknar klockan halv sju en fredagsmorgon åh fortsätter babbla om på kvällen innan vi slocknar.
Jag jobbar vidare, Ni solar och njuter. Jag går ner i vikt åh Ni äter! Bra fördelning!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0