Lite lyrisk

Jag är lite smått lyrisk över mina fina skåp vi har inhandlat idag på IKEA. Bänkskiva hittade vi med. SÅ snyggt kommer det bli i tvättstugan.
Vi har övervägt vår tvättpelare och kära lillebror hoppas jag ska kunna svetsa samma en lite mindre annordning för at få upp denna 10 cm från golvet och göra det möjligt för mig att städa under. En lite ritning tillverkas för detta endamål.
Vi har köpte ett fint hantag till ytterdörren. Mannen har beställt nytt glas och kanske kan vi byta det under helgen... Jag letar siffror till väggen ut. Vore nice med några i borstad stål... Ska leta lite, kanske vi kan sätta upp det också.
Det är så roligt när man känner att det kanske kunde bli lite mer färdigt här hemma. Jag skulle vilja kunna ta mig lite mer tid för organisering. Well, det kommer väl en tid för det också. Nästa vecka är det ju operation för lilla prinsen, så vi blir ju hemma en hel del med barnen. Kanske kan jag göra färdigt på kontoret och måla lite i tvättstugan...
Mannen ska regla upp lite på vinden imorgon, därefter ska det på med isolering, sen bygger vi lite golv för förvaring av grejer. Nu när allt ska ner och in i garaget ska jag passa på att sortera ut massa grejer och kanske kan vi göra oss av med en hel del... Jag har dålig koll på vad som åkte upp där, men jag gissar på att vi har samlat på oss en massa skit.
Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova. Imorgon är det jobb igen. Bäst att ladda upp och hoppas halsen håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0