Laddad

Den stora ATT-GÖRA listan är laddad till tänderna. Idag gäller det att hålla tungan rätt i munnen så allt blir som det var tänkt... Om det nu någonsin blivit det. Jag får önska att gudarna är med oss idag. Snälla barn, glad mamma och tålmodig pappa.

Imorgon dukar vi, pyntar, gräver i pumpor, syr, packar väskor och försöker se lite lagom oberörda. Det ska bli fantastiskt kul med alla maskeradmänniskor. Man kan undra vilka som kommer? Jag ska rota fram mina svarta handskar, tvätta brallorna, putsa stövlarna, färga håret åh leta efter piska...

Jag ska se om jag kan ladda om för lite vwo ikväll. Tiden är knapp så då gör vi vårt bästa för att få in lite träning i livet. Nästa vecka vänner är det utbildning, sen ska jag landa i mitt till synes lugna liv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0