klockan är 12...

...åh jag har inte stigit upp ur sängen. Jag är en slarvMaja med maten och jag är grinig, trött och lite smått förbannad.

Ont i huvudet är förnamnet. Trött i kroppen efternamnet. Mellannamn behövs knappas, men gnällig är det!

Hur som, jag har nu "jobbat" med vårt Halloweenparty i cirka 2 timmar. Jag är en smula irriterad över detta. Jag ska tydligen trolla med knäna - SVÅRT konsstycke då jag hittills inte haft en enda antydlning på att jag är riktig trollhäxa - har du sett dem? SNälla tala om för mig hur man gör för jag behöver typ 100 timmar med ledig tid för att hinna med allt.

Är det roligt att planera ett party? Svaret är JA, men jag är lite frustrerad över att min tid verkar vara den det hänger på. Jag har ett jobb som ger mig ochmin familj mat på bordet, alltså har jag itn tid för en massa tramsande. Här ska det gå fort och effektivt! Jag är effektiv! Sånghäfte klart så när som en bild, drinklista på g, underhållaning under arbete!!! Kläderna ska fixas, men det är på g det med. Plast - ok, tunnr ok, pumpor nästan ok... Har jag glömt något? Japp, förmodligen!

Nu ska jag dusch, handla, hämta son, öva BP, vila, träna och SOVA! Imorgon jobbar jag kväll på gymmet. jag och gröten sitter ihop. Nästa vecka är det denna dam som tar tag i sitt liv och slutar upp med upp med fuskfika och låtsasmat!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0