hur gör vi nu?

Hur gör man när magen ser ut som om man är gravid igen och allt man ser är dessa j-la smaskigheter överallt? Det känns som om helvetet har ramlat över mig, jag är bara sugen på massa gotter hela tiden åh det finns inget hemma. Det finns ingen anledning att stoppa en massa grejer i munnen som senare omvandlas till fett vilket placerar sig på magen.

Så vad gör man nu? Hur kommer man över denna eviga saknad och funderadet över/på choklad, kakor, bullar, kex. Jag stålsätter mig, jag tränar, jag dricker mängder av vatten och denna veckan ska vi i alla fall inte upp.

På något sätt var det super enkelt dem 5-6 första veckorna. Sen en lite släng av stress, sjukdom och annat så sitter man här med en saknad av sin tidiga positiva inställning till att ta sig neråt med vikten och bli en mer fit-mama.

Alltså behövs det en plan. En plan som går att verkställa. Jag är väl medveten om att det ofta förekommer undanflykter i alla dess former på den här bloggen. Dock, denna veckan är det fullt ös tack vara kommande HalloweenParty. Nästa vecka är det höstlov och i begynelserna hade jag som tanke att vara helt ledig från jobbet för att ta det lite lugnt. Nu ska jag vidarutbilda mig och blir SIMLÄRARE på riktigt. Super, super kul. En smula nervöst är det dock eftersom jag fortfarande har ont i mina öron. Hoppas det ska gå över.

Idag har jag instruerat ett BAS-pass på jobbet. Det gick över förväntan, till och med roligt tyckte jag. jag har ju haft så himla svårt för att få ihop den sista delen, men det var över förväntan. Jag som inget hinner öva, då blir man jätteglad när passet går så bra och kunderna är så himla glada, leende och positiva.

En lite fattig frukost, lax och pasta till lunch, kassler med champinjoner till middag, vatten över hela dagen och en varm kopp thé med mjölk som kvällsfika. Nog borde deta vara okej för att tränat så lite och shoppat så mycket ;-) Imorgn är det dax för ROSA BODY STEP. Jag laddar med lite gamla låtar som är tjejiga, det kommer bli toppen!


Kommentarer
Postat av: Lilla Helena

Åå jag är själv fast i det där förbannade sockerträsket...! Morötter o tuggummi hit o dit men det hjälper ju föga, så nu har jag gett upp fram till jul! Sen är det dags!!!! På riktigt!!

Hejar på dig! Nu är det bara att fortsätta bita ihop när du kommit så långt redan!

Kram kram!

2010-10-26 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0