grrr...

HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT GÖRA RENT EN J-LA MICRO?
I detta nu är jag milt sagt piss-arg på att familjens högsta höns inte lyckats rengöra familjens micro. Åh du undrar varför jag inte gör det själv? Jo, för jag sagt till honon flera gånger och jag brukar göra rent dem flesta grejerna hemma. Denna gången är det hans tur, men jag lär få vänta. Nu är jag j-ligt irri!

VAD JAG SKA GÖRA?
Jo, jag dammsuger, byter sängkläder, passar två arga barn, letar efter klädersom passar sonen. Tvättar, torkar utspilld saft, leker med lego... Jag gör så mycker jag hinner med. Mitt i detta försöker jag göra mig i ordning för kalas, skriva på bloggen, raka ben och m*f, hitta ett par byxor som inte sitter skit och vara lite glad med. Kanske ska jag gå och röja upp i eländet kallat tvättstuga... På måndag är det jag som åker för inhandling av en tvättpelarställning och en ny roller så det kan komma upp lite ny färk på väggarna. Ställa in mina stora vita tvättkorgar igen, hänga upp några såna där praktiska "krokar" för moppskafft. Strykbrädan kanske kan hängas upp någonstans, den användas ju inte så flitigt kan man säga.

NOG!
Nu är det färdigvilat, dax att ta tag i skiten i stället för att klaga. Hoppas ni har det underbart denna soliga, underbara söndag. Imorogn är vi på ny vecka med lite mer jobb :-)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Toreli

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-02-22 @ 15:28:06
URL: http://toreli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0