glömmer det viktiga

Jag är lite smått frustrerad för jaghar glömt bort bland det viktigaste osm finns - iaf. i min värld. Jag sätter familje, vänner och andra grejer före mig själv så jag knappt vet vart jag har min egen rumpa.

Världsligt problem?

JA!

Jag glömde bort att jag skulle klippa mig i går morse och nu får jag lova att trolla med knäna för att få ihop livet innan Halloweenpartyt. Jag är så besviken på mig själv. Helvetes faan, rent ut sagt!

Jag ska börja prioritera om lite, men jag vet liksom inte vilken ände jag ska börja i. Hur som helst så ska det upp affischer till nästa veckas utmaning - BodyStep för ROSA BANDET. En tradition som jag kör på, värsta tjejfesten! Rosa ballonger, lite mumsigt till alla, några utlottningar som jag ska jobba på under dagen. Kan bli mycket bra :-) Åh jag tycker det är super-roligt :-)

Tillbaka i verkligheten med allt som ska göras. Ha en fantastisk höstdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0