dem säger...

...att man ska ta det lugnt, men det är inte så lätt. Det är inte riktigt min melodi. Jag är en smula rastlös kan man säga, men för tillfället är det stopp med att göra grejer. Jag liksom orkar inte med det. Nu är det full fart med viktminskning, träning, jobb och mina älskade gryn. Det tar tid!

Hemma ser det väl okej ut, men man skulle behöva fixa till en del grejer. Jag har tänkt att i november ska vi fixa till tvättstugan. Kanske kunde man måla färdigt och byta ut lite skåp och bänkskivan, hänga upp en torkannordning i tacker och fixa till en ställning till tvättmaskin och torktumlare. Jepp, man måste ju börja någonstans och varför inte i hjärtat av huset? ;-)

Vi ägnar otaliga timmar till att städa, tvätta och fixa där inne så nu känns det som om vi behöver ta tag i detta rum och få det färdigt. Jag ska kolla på skåp, leta skiva, kolla om vi kanske ska slänga upp lite kakel på väggen för skydd, fundera på förvaringen av tvätt. Ja, helt enkelt göra en fantastisk lösning på oredan i vårt lilla tvätthjärt!

Att tänka, rita och surf kan ju inte vara farligt för hjärtat :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0