Catwoman

Lösögonfransar, massa smink, kattögonlinser, tajta kläder, lite sprit, massa roliga vänner, god mat - vilken stämning! Jag har varit en Catwoman och fått så fina komentarer om min vikt, mina kläder och den fina sminkningen. Sånt lyfter själ och hjärta! Nu laddar vi om för 5/2 2011.

Nu är jag hemma efter ett super roligt Halloweenparty.
Responsen har varit fantastisk och vi är verkligen glada och förvånade över alla positiva komentarer under kvällen.
Jag kommer somna med ett leende på läpparna och med många fina minnen från denna fantastiska kväll.
Du som var där - tusen tack för att du gjorde kvällen så underbar!
Nu ska jag sova så morgondagens städning går undan och vi kan hem och vila oss lite innan våra underbara kids kommer hem <3

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0