bilder...

Jag ska i veckan lära mig hur man på ett smidigt och enkelt sätt får in bilder i bloggen från min telefon. Jag skippar liksom att ta bilder nu för tiden enftersom jag inte vet hur man gör, men enligt min kloka och snälla make är det superenkelt efterosmmana naväder samma sladd som när man laddar lilla pärlan.

Nu ska jag försöka få lite behövlig sömn efter en dags slitande med pyntande, bärande, plastande och allt annat som ska göras innan ett Halloweenparty. Det som det mest fantastiska av allt är att det NU under de senaste dagarna har kommit fram att bekanta på alla dess håll tycker att det är en underbart rolig idée att hålla en sån här fest och att det HOPPAS att det ska bli en traditions som vi kommer fortsätta med. Men SJÄLVKLART vill vi att det ska bli en tradition!

Imorgon ålar jag i dem tajta så brallerna och LILLA toppen, sminkar mig lite mer än i vanliga fall och hoppas på att kvällen ska bli precis så där lyckad som den bara kan bli. Kanske kan det dyka upp en och annan bild från partajet på denna sidan. Vi får se vad vi kan åstakomma :-)

Nu är det natt för mig. Den som vill läsa om träning och viktminskning har nig tyvärr denna vecka kommit helt fel.. Jag ska bättra mig, öka på dosen av hälsoförbättrande åtgärder redan på söndag då långpromenad bland höstlöven väntar. Veckans lilla (betoning på lilla) viktminskning gav mig i alla fall en helt ny andrasiffra, vilket glödjer mig. Det är nu endast 4,7 kg kvar till målgång och veckan som kommer ska vi kapa i alla fall 0,7 av dem. Siming, löpning, lite Body Step och en j-la massa själbehärskning!

Ta hand om Er! Njut av Halloween, glöm inte vrida tillbaka klockan imorogn kväll innan ni går och lägger Er!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0