BAJS!

OBS!
Ej för känsliga "tittare"!

Jag tillhör dem som gillar att jobba extra, famför allt när jag känner det går för sig.
Idag är en sån dag!
Jag startar med att åka till jobbet för att börja dagen med lite städning.
Inga problem - sånt gör man på jobbet!
Jag är fylld med måndagsenergi, erbjuder mig i all hast att ensam ta mig an herrarnas duchrums alla golvbrunnar.
Jepp, inga protester från kollegorna (har sällan hänt en måndagsmorgon).
ÅH I EFTERHAND - jag förstår dem!
Överfull bajstoa möter mitt morgontrötta jag - VAD I H*VETE?!
Spola?
Ingen effekt...
Spola igen?!
Absolut inget som händer...
Vad göra?
Ringa vaktis!
Inget svar...
Gräva själv!
ABSOLUT INGENTING HÄNDER!
Återgår till golbrunnar, tar en paus, letar efter vaktisk, hittar!
BAJS i TOA = SNälla hjälp mig!
Åh på ett kicka har min goda kollega löst dagens första bajproblem.

Nu man kan tycka att det bör vara nog för en måndag, till synes lite väl bra att starta dagen med en överfull toalett.
7.30 är det dax för lite utbildning med kollegorna.
Badning med bår och vad hittar vi!?!
BAJS!
Seriöst, hur kan det vara möjligt att man ska låta sin unge bajsa i bassängen och inte ta hand om skiten?
Jepp, åh där badade jag!
Så duschen gjorde faktiskt susen efter jobbet.
Tvagning på hög nivå, åh nu är jag ren och fin.

Bajs i dagen tredje mening är att min rygg värker i massor.
Hur jag än beter mig är det en smula stressande att veta att ryggen stramar.
En liten värktablett kommer nog göra susen för ikväll ska det jobbas igen.
Man kan nästan inte tro det, men ytterligare 5 timmar ska avverkas.
Nu = Middag på korv tillsammans med mina guldklimpar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0