1 miljon på Lotto!

En mycket ivrig make ringer till en icke ont anande fru.

-Har du vunnit 1 miljon på Lotto?

-Eh, va? Nä, inte vad jag vet. Vadå?

-Det ringer en massa hit och undrar om det är sant.

-VA?!?

-Det står på Facebook. Du har skrivit det i din status, att du vunnit 1 miljon på Lotto och att du ska fira med tårta och massa annat gott.

-HA HA HA! Nä, men det måste vara Stefan. Jag har nog glömt logga ut på jobbet.

-Oj!

-Du jag ringer sen, får nog reda ut detta nu... Ha ha, shit så roligt!



Samtal med den enormt glada Stefan:

-Äventyrsbadet, det är Stefan.

-Hej Stefan, Mia här. Du har möjligtvis inte skrivit en statusupppdatering på FB?

-Eh, ha ha

-Det var gulligt, men kan du logga ut nu? Jag visste jag hade glömt det, my bad!

-Okej, det är gjort. Men det var snällt :-)

-Jadå. :-) Tack och ha en fortsatt bra söndag :-)



Tänk om det varit sant. Nä, spela på lotto får det bli, spelar man inte kan man inget vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0