vi tar lördag...

Jag är helt slut efter veckan utbildning vilken jag ska återkomma till lite senare. Jag har fått feber av för lite sovande och för mycket badande... Eller bara av för lite sömn!

Vi ska försöka få till röning i hemmet, handla en säng till sonen på IKEA så dottern får sig en egen säng. Då kan vi slippa gå upp och hämta henne hela tiden för att hon vill upp och leka. Verkar smidigare... Vi får väl se. Jag är i af. trött på spjälsängen, hon är ju faktiskt ingen bebis längre.

Vi laddar med mysig familjefrukost så får vi se hur länge dagens panodil räcker för att hålla mig på humör. Då får man helt enkelt ladda om.

Åh på tal om att ladda om, jag har gjort en mindre viktuppgång och jag kan inte skryta med att det är musklet... Åh nej, jag har inte fått i mig så mycket skräp på länge som denna veckan. Men jag tar nu nya tag, minskar ner antalet kalorier min kropp får i sig och ökar på träningen igen. Det går ju att få rättsida på allt, bara man är frisk,motiverad och engagerad.

Feberlördag är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0