varierande träning

Jag må vara en smula galen, men dock inte helt ifrån vettet. Idag öser det ner från den gråmulna himlen och min tilltänkta löprunda blev inställd. Istället tar jag tag i alternativ träning. Mest är det hjärnan som får jobba då man skriver simlärartenta och städar. Det är nyttigt att ge hjärnan lite att arbeta med. Jag ger alternativ träning ganska högt betyg och vet att kroppen ska få sin dos öven denna veckan.

Varierad träning gör också att motivatione ökar inför nästa lite hårdare pass. Imorgon tänker jag dynga skiten ut min kära steppare - you just waith and see!

Till helgen blir det en tripp till Jönköping för fika med den bästaste, sötaste Helena och mysa med hennes små prinsar. Vi ses allt för sällan, trotts att Jönköping/Aneby inte är så väldigt långt borta. Jag hoppas få en smygtitta på hennes lillasysters nyrenoverade hus åh på lördagen ska vi avnjuta maxad träning i form av kvartalsutbildningar i BodyPump och BodyStep, kanske avslutar jag dagen med BodyBalance - återstår att se!

Jag ska fortsätta med mina små projekt. En smula irriterad är jag över att sonen ytterbyxor är borta sedan förra veckan. Jag funderar på hur svårt det kan vara att hålla ordning på grejerna - men åh andra sidan hur svårt är det att komma iväg och träna?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det låter som ett klokt beslut att hoppa över löpningen i detta busväder! Med hem från jönköping kanske liggdelen kan följa dej? :P Kram

2010-11-23 @ 14:04:14
Postat av: Terése

Har du bytt till Jönköping igen? ;)

2010-11-23 @ 21:21:18
Postat av: Terése

Har du bytt till Jönköping igen? :)

2010-11-23 @ 21:22:09
Postat av: Lilla Helena

Sötaste bästaste Mia vad jag längtar efter dig nu!! Men snart är du här!:-) Kram så länge! <3

2010-11-24 @ 10:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0