ut och in på mig själv

Jag känner mig en smula trött på mig själv denna kväll. Jag skulle behöva ett slag i huvudet för att sluta älta grejer. Imorgon ska bli ett försök till att ta tag i detta, jag ska bara vara mig själv, göra precis det som jag är bäst på och inget annat.

Ibland, eller ganska ofta tror jag att man vänder ut och in på sig själv när det egentligen inte är endast den enskilda individens orsak till att det blir fel. Jag är bra på att ta på mig lite för mycket grejer. Jag verkar nog tuff och med attityd, men är en smula för vek när det kommer till krita. Synd, för egenskapen som att finna sig i en situation vore toppen när man har min glappa mun.

Jag är nu färdig med att vända ut och in på mig själv för denna veckan. Nästa vecka ska jag träna på riktigt istället för att hitta på träning i form av ordbajseri. Det verkar ju mer vettigt! Jag ska imorgon ge er något kul att läsa, istället för en massa opeppande dravell om mitt halvt om halvt röriga liv. För det händer faktiskt en del roliga grejer hos oss med :-)

Imorgon kör jag flertalet uppföljningar på mina kunder. Därefter VWO, lite lunch, uppföljning, hämta barn, leka, mellis, leka, VWO och sova... Tuff dag, dock positivt att jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0