tack o hej

Nu är det duschning och sovning på schemat. Jag är helt slut i kropp och knopp! Det är möte på jobbet, så kidzen ska på dagis... Sen ska jag på en lite tur till Stockholm med godaste Mija och Emelie för att träna på The Best Of The Best samt besöka Allt för Hälsa-mässan. URKUL! Åh en perfekt avslutning på en ganska trist vecka, kan ju inte bli dåligt oavsett vad som händer.

Nya skor blir det, kanske något fint att ha på sig, lite smaskigt att äta. Jag längtar så jag håller på att bli tokig! Men först kära vänner ska jag tacka för mig och SOVA!

Kommentarer
Postat av: Lilla Helena

AVIS!!! Låter hur kul som helst:-D

2010-11-12 @ 10:36:36
Postat av: yllan

då kanske vi ses imårn på mässan!

2010-11-12 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0