simlärare var det ja!

Denna veckan ägnar jag åt att bli simlärare, åh inte på egen hand utan med 6 stycken jätte roliga och trevliga människor. Till Emmaboda ska jag åka varje dag och träna på det ena ooch det andra. Tyvärr säger mina öron stopp för att dyka, det går ruskigt dåligt. Jag är helt ärligt besviken över det, men tänker att det kommer bli roligt att lära sig alla dem andra grejerna.

Just i detta nu gör det ont i öronen/halsen så jags ka försöka lägga upp fötterna i soffan och vila mig ordentligt. Först ska dock alla grejer plockas upp och väskan packas om inför en härlig fortsättning imorgon. Jag känner mig redan enormt inspirerad till att köra simskolor, dock finns det tusen frågor att ställa åh massa information att ta in.
Träning verkar det inte bli gott om direkt. Mina öron spränger och huvuder likaså. Vila ligger HÖGT på listan av aktiviteter för trötta och slitna mammor. En kopp thé och en liten bit choklad sen blir det kudden i högsta hugg.

Sov gott kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0