restarter

Med buller åh bång rivstartade jag torsdagen med att röja av gymmet, duscha och piffa till mig, köra lite uppföljningar på gymmet, VWO-pass inna lunch, luncha med en jobbarkompis oc prata med mannen, urgulliga damer på provträning. En av dem var till och med rädd för maskinerna för de såg otäcka ut - världens sötaste kruttant!

Springa till bilen, dagis och hämta, pizza, tvättmaskin och däckbyte. Ladda om för kvällens VWO och om jag hinner packa lite gejer inför morgondagens lilla resa till Stockholm.

Jag ska försöka somna innan 22 ikväll, jag är helt färdig. Psykiskt utmattad, lite smått ledsen och känner att lite kul träning ihop med taggade människor är vad jag kan behöva. En fin Goodi-bag hoppas jag på åh supernice skor.
Imorogn måste jag hinna med att ringa 5 olika samtal med. Stressad? Nä, hur kan man tänkas vara det med två guldklimpar, älskad man, slitigt jobb, tusen pass att träna in, vänner att mysa med, vänner att hinna ringa... Livet är fantastiskt underbart och bjuder verkligen till utmaningar. Jag är förvånad hur mycket man pallar, åh ska försöka att göra verklighet att av njuta mer av livet 2011.

Puss, kanske hörs vi innan dagen är till enda... Jag får bara inte glömma betälla proteinpulver av Stefan med... Faan, hur ska man hinna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0