re-start

Hur ofta saknar inte ni en omstart eller en back på allt ni gör/gjort? Jag brukar gör en del lite mer spontana saker, mest för att vara snäll och allt som ofta tjänar jag inte en spänn på det. Jag bara gillar att vara en sysst kompis åh tänker att någon gång kommer det igen. Det är väl så världen fungerar, tjänster och gentjänster?

Ikväll har jag en smula ont i magen över något som jag faktiskt inte kan göra något åt nu. Jag kan inte backa bandet, utan får stå med brallerna nera och ta smisk... Jag förbereder mig mentalt på värsta möjliga. Kan tänka mig vad utlåtandet blir. Märkligt det där, endel får göra som dem vill och konsekvenserna eller efterföljderna finns inte. Jag kan ärligt säga att det har aldrig funnit i min värld att denna LILLA grej skulle skapa ett sånt rabalder. Tänk så spännande att vara på kurs en vecka, sen händer detta. Ja jösses, då har man väldigt mycket för lite att göra. Kul att man kan sysselsätta någon.

Min ståndpunk är och kommer förbli att har man något på hjärtat släpper man på ventilen genast, man går inte runt och väntar eller lägger små kryptiska undermeningar i saker och ting. Jag kan bara tänka mig hur resonamanget har gått och syndabock kommer jag defintivt att utålas som. Det är lika bra att måla faan på väggen, då kanske det bara blir lite mörka moln på himlen... Imorgon får jag hoppas detta är ur världen, jag hatar att ha ont i magen över saker jag inte kan reda upp genast. Fy bubblan!

Nu är det dax för en panodil, kudden och hoppas att det blir en lugn natt med god sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0