laddar om!

Jag laddar om för ny veckan med massa roligt att göra. Jag ska försöka ta tag i lite grejer i taget så jag inte behöver stressa ihjäl mig. Min kanska störrsta last i livet är att jag tar på mig för mycket gejer hela tiden. Det blir ju inte alltid så bra kan man säga. Gårdagen fick sig en törn av stress även den, dock kan man inte mer än vara människa och glömma saker.

Idag blir det en liten, liten "att-göra"-lista där barnen står överst på listan.
1. Ringa Atelje Sofi om bilderna vi ska beställa
2. Fixa med försäkringskassa (VAB på Noomi)
3. Sprayfärg för att fixa ramarna
4. Tvätta och plocka in tvätt
5. Träna...

Bra dag idag har vi hopp om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0