hur lyckas man?

Vet inte hur det kommer sig att jag är helt färdig när jag sovit ganska länge och tagit det lugntt hela fm... Tystnaden är fantastisk nu när barnen befinner sig på dagis och jag slappar hemma en stund innan det är dax för lunch med maken och sen jobb. Sugen? Nä, inte så mycket, men jag gissar på att kvällen går skitsnabbt och att jag imorgon kommer kunna vila ut då kidsen spenderar fm i skogen på dagis.
Jag måste under kvällen hinna med att ordna en att-göra-lista... Fast jag vet inte om jag har lust med det. Jag hade tänkt mig att det skulle vara positivt att vara på kurs och en hel helg hemma, men nu villjag liksom ingenting. Sova är vad som önskas!
Vet inte hur man lyckas med att vara helt färdig av ingenting, men det är jag idag. Jag gnäller som bara den, men om en timme är humöret på topp. Så jag gräver ner mig i lite tvätt, tänker på BS-passet som ska köras ikväll åh passar på att njuter av att vara ensam med huset.
Puss och ha en supertrevlig lunch. Ikväll vet jag en hustru, mamma, instruktör, simlärare mm. som svimmar i sängen av trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0