ett utkast...

Heter det kanske outcast på engelska?

Nåja, jag har i alla fall det liggande. Det har rubrik döden... Lite oväntat!? Eller, nä det tror jag inte. Nu har allahelgon passerat och det känns lite passe att skriva klart det. Vi får se... Jag har en del funderingar kring ämnet, men det har jag åh andra sidan om det mesta. Just nu cirkulerar det funderingar på hurvidare vi skulle kunna ordna snöflingor i dryga 50cm i diameter på bästa sätt. Jag är ju inte den som är den, lite pyssel har manju aldrig dött av. En tunn plywood, sticksåg och lite j-la annama (lägg till sandpapper, färg och flitens lampa). Jag ska leta efter en relativt enkel bild på snöflingor under kvällen åh se om det kan vara möjligt att arrangera dessa för dekoration.

Jag mottager gärna förslag på nice dekorationer som går att använda på bord. Kul servettvikningar och sånt gör ju livet lite extra piffigt. Jag ska lura lite på vart smärtgränsen för en partbiljett ligger. Jag tänker, får man mat, dricka i mängder, service, live-musik, trevlig miljö och röj tills man ligger stupad, lite kul lekar, nya bekanskaper och en danskurs - säg är inte det värt en spänn eller två?

Nä, nu är det dax för tacopaj, mys och hjärnarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0