en fantastiskt mysig onsdag

Vi fick sluta lite tidigare idag på simlärarkursen och satte av hemåt med glada miner. Igår blev vi fast i en bilkö en lite längre stund, så att få komma hem till kidzen idag var toppen.

En mysigt liten middag och lite prataden, kramande och gosande sen åkte barnen till sin farmor och farfar eftersom vi jobbar så mycket imorgon. Min gosiga Mija kom hem till mig efter hon slutat jobbet så idag har vi gått igenom mer eller mindre halva livet. Hur gott som helst för stjälen att dricka lite thé och ha en tjejkväll med lite tv, massa tittande på fina kläningar och babbel om killar - PERFEKT!

Imorgon ska jag ta på mig min kreativa ådra och göra en perfekt lektionsplanering tillsammans med min kollega. Vi har dryga 3 timmar på oss att få ihop något utöver det vanliga. Jag ska leta bland mina lekpapper åh kanske hittar jag något riktigt superkul... Simskola är simskola och det är ju möjligt att göra hur mycket skojigt som helst.

Eftersom det fortfarande är snorigt blir det en lugn vecka för mig. Under helgen ska jag ldda på med lite ny energi. Sova är en strategi vilket jag känner passar mig och min kropp perfekt. Det samma ska jag göra nu. God natt kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min älskade tokstolla till vän. du är unik.

Dessutom borde du lägga ut bilder på dina minus sex kilo, före och efter :)

för hur det nu är möjligt så vacker som du var innan,så blir du bara vackrare.

2010-11-05 @ 21:25:45
URL: http://lifeofm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0