Det kommer över mig...

Träningslusten riktigt suger sitt grepp om min arma förvirrade sönderammade hjärna. I detta nu finns det till och med en längtan efter att ut och springa... Jo, jag vet, helt MÄRKLIGT! Jag laddar om inom mig för att ta mig mot mina mål. Jag ska focusera, skapa en realistisk målbild och dedikera min tid till träning i svettets namn.

Fettförbränning!
Proteiner!
Sömn!
Motivation!

4 starka ledord som grepar om mitt liv fram till nästa viloperiod över jul. Jag har 5 kg kvar till mål. Åh trodde du jag var klar då? Nä, då är det fettprocent som räknas, muskelmassa, styrka i axlar, bröst, rygg med mera. Det finns att jobba på åh underbart är väl det.

Vägen till att vara färdig är oändlig men fantastiskt rolig när an har motiverade och engagerade människor runt sig. Jag ska satsa - FatMama goes Fit! åh om 2010 har varit fantastiskt ska Ni se vad 2011 gör med livet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0