den vita springaren

mår efter omstädigheterna mycket bra. Tänspolen är nu bytt och enligt den gode reparatören hade det inte varit farligt att köra hem från Stockholm, men hur ska tre vackra tjejer veta det? Hur byter man en tändspole? Hur ser den ut framför allt? Jag kan en hel del om bilar, men gränser är nådd vid tändspole... Ett tändstift vet jag... Olja och filter kan jag... Tanka är en piss i havet, också fylla på spolarvätska. Däckbyte, tvätta bilen, lägga om däck på en fälg, byta torkarblad, kolla fjädrarna... Hmm, en smula vet jag men dem där andra grejerna som oljepump, tändspole och allt vad det kan vara ska ju liksom bara vara där och fungera. I detta läget är min stora fråga - VARFÖR GICK TÄNDSPOLEN SÖNDER I FREDAGS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0