cykelträning

Jag har cyklat idag, det är träning ska ni vet. jag har två kidz om ni mot all förmodan har missat det åh den ena väger in på dryga 16,5 kg. Den andra vägde sist vi kollade 10,5 kg. Sammanlagtt blir detta 27 kg barn i livlig form med massa olika invändningar mot det mesta.

Dessa två guldgryn placerade jag i vår fina och ännu inte allt för använda cykelkärra och tog en tur med till en bekant. På vägen hem cyklade vi en "liten" omväg och tittade på vattnet. Kan tyckas mysigt, men 27 kg hängandes efter är MYCKET och jag gillar inte ens att cykla normalt. Svettigt och konstigt, men en smula puls ändes och lite öm i baken blev jag - NICE och får duga som dagens träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0