videojävel...

Jag HATAR att jag har kommit på en så korkad idé om att det är "enkelt, smidigt och bekvämt att plugga på distans". Hmm, säkert som Amen i kyrkan - NOT! Nu ska det inte bara skrivas arbeten, rättas uppgifter, skrivas inlägg i en massa semenarium. Nä, nu skulle det spelas in en film också och vet ni, det gjorde jag men vet  nu mer! Det gick åt helvete precis för filmen har försvunnit och nu kör jag ingen mer vattengympa på en evighet känns det som. FUCK!

Jo, jag är maximal grinig över detta, dock finns det EN film på mig och jag få väl försöka använda mig av den till att börja med. Kanske kan jag tigga till mig ett pass om jag har tur, för filma måste jag vare sig jag vill eller inte! Jag lånar inte alla dessa pengar från CSN för att behöva betala tillbaka på grund av att jag är lat eller teknisk okunnig - fast just nu verkar båda falla in på mig med råge. Jag är SÅ besviken, irriterad och frustrerad över att jag inte kan lösa det här LILLA problemet på en gång.

Hur som, jag kan inget göra åt detta just nu, utan får helt enkelt leva med tanken på att det kan bli en försening av arbetsinlämningen och att det där med att redigera film helt enkelt var betydigt svårare än jag kunde föreställa mig... SUCK! GRYMT och STÖN! Jag orka ritne hålla humöret upp mer och hoppas på att det ska lösa sig, jag går och lägger mig. Kanske kan den där så kallade solen lysa på mig imorgon, då blir jag på bra humör och orkar ladda om för hur jag nu ska lösa skiten.

Det blir ett enkelt BLÄ! för denna kvällen. Dock löser det sig ju alltid, men den där lilla gnällisen i mig måste får komma ut och leva rövare den med!

Watch me, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0