vädergudar...

Hur kan dem spela med vårt humör som de gör dessa vädergudar? Idag är det INTE sol och jag tappade lite fokus för igår var det sol och löpning och jag är nästan beredd att ge min högra arm för solens underbara strålar... Nåja, jag får nöja mig med att vara vid liv, dock en smula ont i foten och mer eller mindre ofokuserad på dagens göromål.

Det suger att man inte kan vara en vädergud, för vilken makt att ge människor en bra start på dagen man kunde han. Bara skicka ner lite solstrålar på dessa blekansikten. Nu ska man inte vara bitter, inte heller sörja över något som gudarna bestämt utan se livet som en underbar möjlighet. Idag får manhelt enkelt klä på sig lite mer kläder och vara en solstråle så stor man är.

Let it shine baby, let it shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0