tröttisregn...

Det faller ett mjuk vårregn ute och jag är trött i huvudet och kroppen. Känner mig inte riktigt laddad för dagen, speciellt eftersom jag somnade för sent igår och har på tok för mycket att göra dessa två dagar som kommer... Jösses och hjälp!

Lilla skruttan vaknade tidigt och har redan somnat om, prinsen kommer straxt hör jag och då får vi göra frukost han och jag sen gå till dagis. När vi kommer hem ska jag försöka sova en stund så huvudvärken släppper. Dockär det ju ingen garanti när man har med en liten prinsessa att göra...

Nä, men lit frukost och en promenad i gummistövlar borde sätta fart på mig!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Här har du en mamma till som efter helgen har godisfläsk!! Men efter en helg med skitväder, fanns det inget mer passande att sitta hemma och se film, samt frossa godis (kanske blev lite för mkt dock).

Skönt att höra att det finns fler än jag, som bestämmer sig för att ta nya tag imorgon.

Önskar Er en fin vecka. //Mamma Mathilda

2010-05-10 @ 09:13:50
URL: http://ingabeatha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0