träning, träning, träningsvärk...

Hmm så gott livet är när man får gör lite nytta. Idag har jag "genomlidigt" ett BodyStep pass med goaste Linn. Shit så roligt att köra ihop, lite gamalt, lite gam-gamalt. Perfekt! Sen avslutade jag med 20 minuters Core, behövs för degmagen!! Imorgon får vi hoppas att det är träningsvärk som kommer och då kan magen få vara svullen, men inte annars.

Jag avslutade mitt lilla träningsmarathon med solning och ljuvlig duschning och en sväng ner på stan för shoppning. Det blev röda braller, inte till mig utan till kärleken i mitt liv :-)  Så nu har barnen och mannen fått sig lite nytt i garderoben och jag sparar vidare... Det kommer en tid för mig med säger dem, om 6-10kg är det nya tider. Ny garderob med byxor, klänningar, kjolar, toppar, skjortor, underkläder, koftor, skor, väskor och allt annat som hör till. Åh, den dagen får man längta efter.

Imorgon ska jag dra på mig finklänning och höga klackar och gå på middag med goa ladies och se SATC 2. Hmm... Hoppas träningen ger resultat, även mitt återhållsamma liv där inga kakor, bullar eller liknande får plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0