tid...

Tiden rllar fort farmåt och jag vet inte om jag egentligen hinner med ngot vettigt alls. De sensate dagarna har det varit mycket med barnen och att min film inte går att få fungera. Jag blir så himla trött på det, men säkert kommer det lösa sig.

Träning känns också seg. Inte tråkig utan jobbig, seg och besvärlig. I veckan som kommer ska det köras 3 step-pass och jag kommer nog förmodligen behöva all energi som finns att uppbringa. Uppe på detta ska det springas Drottning Margaretaloppet på 5 km efter ett step-pass och köras vattengympa tidigt som bara dem med en filmkamera i högsta hugg.

Hmm... vart tidedn tar vägen vet man inte, men säkert är att den rullar på oänderligt fort. Jag har tappat räkningen på alla gånger jag bestämmer mig för att satsa på ordning och reda, städa och hålla alla saker på sin plats, bli mer prydlig liksom. Vet ni at för varje försök känns det redan innan som jag ska misslyckas. Så nu är det lördag och ledigheten ska få vara just ledig. Imorogn gör jag inga storslagna planer för att börja om från början på måndag. Saker och ting måste nog få ta sin tid, jag lär ju knappats bli lyckligare om jag stressar runt med andan i halsen och försöker göra allt... Ni vet städaa, tvätta, ha roligt med barnen, köra pass, göra pass, planera kurser, plugga, jobba extra, laga mat, reda upp i röran, mysa med mannen... Ja, men listan bli ju OÄNDLIG!

Nä, jag bestämmer mig nog för att vara, njuta och se vad som kommer. Just nu fungerar jag inte riktigt med en massa planer utan behöver nog vila mitt inre för att orka med livet.

Ta vara på tiden, den kommer aldrig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0